donderdag 12 september 2024

Schoentjes Zetten 2024

Het Bloggers Sinterklaas Spel mag dan wel verhuisd zijn maar het spelen doen we in 2024 natuurlijk ook weer als vanouds.  Per editie 22 dus hier bij Blogspot.com

Lijkt het je leuk (weer) mee te doen?
Wil je ook (weer) een kans maken op een bezoek van de Prijs-Bezorg-Piet?
Meld je dan aan door het schoentje van jouw keuze te zetten via een reactie! .... 

We starten op 26 november met het 1e spel.

 Op 5 december vóór middernacht (dus 6 december vóór 00.00 uur 's nachts) moeten alle antwoorden binnen zijn. 

Op 6 december maak ik dan bekend wie in de prijzen zijn gevallen.

Veel plezier iedereen en veel succes!!


01 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
02
03
04
05
06
07
08 Mary Janson
09
10
11 Rietepietz
12
13 Karel
14
15
16
17
18
19
20 Aukje
21 Edward
22
23
23
25 Lenneke & Mama Neeltje
26
27
28
29
30
31
32
33 Myriam
34
35

18 opmerkingen:

  1. Ik wil graag schoentje 21, daar gaat lekker veel in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola querido Senor Edward

      Wat fijn u hier weer te mogen begroeten
      Ook de pieten zijn blij u hier te mogen ontmoeten
      Meespelen met schoen éénentwintig
      Misschien voelt u zich al overwinnig

      Hasta la vista

      Verwijderen
  2. hé ouwe , ik ga voor schoentje 13

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je voelt wel op mijn klompen aan dat ik ook mee wil doen, en dan zet ik maar meteen die klomp op nr. 2 neer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola querida Senora

      Sint en Pieten nemen uw bericht heel blij aan
      en zien al bij de volgende reactie uw naam staan

      Verwijderen
  4. Oeps niet opgelet, account was er weer uitgegooid, klompje 2 is dus voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola querida Senora Rietepietz

      Wat fijn dat u ook weer mee wilt gaan spelen
      Sint en Pieten zijn trots dat u tijd met hen wilt delen

      Verwijderen
  5. Sneaker 33 past wel bij mij. Heel graag dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola querida Senora Myriam

      Wat fijn u hier weer te zien
      met een schoen-zet-plan bovendien
      Met ons Sint-plezier gaan we u omringen
      terwijl u naar een prijs gaat dingen ;-)

      Verwijderen
  6. Ola
    Graag wil ik schoentje 20 adopteren,
    kun je die voor mij reserveren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ola querida senora Aukje

      U heeft het goed genoteerd
      Schoen-zet-Piet heeft nr. 20 voor u gereserveerd

      Verwijderen
  7. Dag Sinterklaasje en uw Pieten
    We gaan er zeker weer van genieten.
    Kiezen nummer 25, die blauwe pantoffel
    Dan horen we straks een trommelgeroffel
    Lenneke en ik doen natuurlijk weer mee
    Ja, wij puzzelen vrolijk met ons twee
    We gaan er vast ook weer bij zingen
    En rondjes rond de tafel springen
    Maar zet eerst maar onze namen er bij
    Dan maak je ons ook weer helemaal blij

    Lenneke en Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ola querida Senora Y Senorita Lenneke

    Wat fijn u ook hier weer te mogen ontmoeten
    en dat u Sint en Pietenmet mooie woorden komt begroeten
    Altijd fijn zo worden te ontvangen
    en schoentje 25 is aan uw namen gehangen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk dat het spel weer gaat beginnen. Ik wil graag schoen 8

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ola querida Senora Mary

    Heel fijn dat u de weg naar hier heeft gevonden
    Blogpiet heeft zijn bericht dus naar het juiste adres gezonden
    Hoe het gaat in het spel
    Dat weet u al lang wel
    spelen met schonen 8
    en wie weet, sleept u de prijs in de wacht

    BeantwoordenVerwijderen